COMPETITIA CAMPANIILOR ONLINE SI A PROIECTELOR IN SOCIAL MEDIA
18 octombrie 2024 JW MARRIOTT HOTEL

Special Projects

Proiecte speciale initiate de branduri in mediul online, care nu se incadreaza in alta categorie din competitie. Sunt asteptate proiectele intr-adevar deosebite, care au avut o idee puternica sau o implementare inedita in social media sau in mediul digital. Nu sunt admise proiectele personale, evenimentele de orice fel, spoturile TV difuzate online si, in general, campaniile de brand obisnuite, ci mai degraba proiecte si campanii speciale, abordari inedite, integrari online – offline originale etc.

Criterii de evaluare

  • Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
  • Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
  • Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
  • Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
  • Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.

Cost inscriere

  • 125 euro + TVA – Early Bird – Pentru inscrierile pana la 31 august 2024
  • 175 euro + TVA – Regular – Pentru inscrierile intre 1 si 12 septembrie 2024
  • 225 euro + TVA – Last Minute – In cazul in care organizatorul decide prelungirea termenului limita.

Parteneri

  • Hosting by Host-Age.ro