Webstock Awards ofera recunoastere proiectelor inedite si campaniilor creative realizate in mediul online romanesc, in ultimul an. Premiile sunt deschise organizatiilor de orice fel, brandurilor, agentiilor si organizatiilor diverse din Romania. Pot fi inscrise campanii si proiecte care nu au mai fost nominalizate sau premiate la editiile anterioare (exceptie fac proiectele care sunt relansate sau continuate, cu elemente/optiuni noi si continut nou).
Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte care au fost realizate in intervalul 1 august 2024 – 30 august 2025, se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si se remarca prin creativitate, idee, strategie si continut. In cazul proiectelor internationale adaptate pentru piata locala, agentiile/brandurile sunt rugate sa contacteze organizatorul inainte de a inscrie campaniile.
Fiecare inscriere la Webstock Awards 2025 este supusa unei taxe de participare. Valoarea taxei de participare este determinata de factori care tin de profilul categoriei si termenele de inscriere, astfel:
Pentru fiecare inscriere platita, brandul, organizatia sau agentia va primi un loc la Gala Webstock Awards, de pe 17 octombrie, la JW Marriott.
O singura categorie are un tarif special, Best Social Good Campaign, intrucat se adreseaza mai mult sectorului non-profit. In acest caz, prima inscriere din partea unei organizatii (asociatie, ONG, fundatie) sau companii (brand) va costa 90 euro + TVA.
O campanie poate fi inscrisa in cel mult 5 categorii. O componenta distincta a unei campanii (e.g. aplicatia mobila, campania de influencer marketing etc.) este considerata inscriere de sine statatoare.
Achitarea taxei de participare: Companiile/agentiile vor fi contactate pentru achitarea taxei de participare dupa validarea inscrierii. Validarea inscrierii vizeaza incadrarea corecta a proiectelor propuse si valabilitatea informatiilor (a descrierilor).
Achitarea taxei si politica de returnare a taxelor: Taxele de inscriere la Webstock Awards trebuie achitate pana la 6 octombrie. In cazul in care un brand sau o agentie decide retragerea din Webstock Awards, taxele vor fi returnate pana pe 10 octombrie. Dupa data de 10 octombrie, taxele nu vor mai fi returnate.
In perioada 1-10 septembrie, companiile si agentiile care trimit lista proiectelor (inclusiv numele campaniei si brandul) si categoriile in care intentioneaza sa participe vor beneficia de mecanismul „Price Freeze”. Astfel, tariful per inscriere va ramane neschimbat (225 euro + TVA) si in perioada „Last Minute”, cand tariful va fi majorat (275 euro + TVA). Pentru „Price Freeze” si alte informatii, va rugam sa ne contactati la adresa contact@webstockawards.ro.
Webstock Awards 2025 include 16 categorii deschise nominalizarilor publice si 2 categorii speciale. La categoriile Online Personality of the Year si Most Admired Marketer, nominalizarile vor fi facute de organizator.
O propunere devine nominalizare daca se incadreaza in categoria aleasa si respecta cerintele acesteia. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul criterii suplimentare pentru selectia nominalizatilor si de asemenea sa recomande mutarea proiectului in alta categorie, daca aceasta este mai potrivita.
Premiile Webstock sunt jurizate de un grup mare de specialisti, experti si lideri in marketing, publicitate, comunicare, digital si social media, care au fost selectati pe baza experientei indelungate pe care o au in domeniu, a reputatiei profesionale si a realizarilor remarcabile.
Fiecare jurat va primi spre jurizare un numar restrans de categorii, tinand cont de background-ul si experienta profesionala. Juratii vor acorda note in functie de criteriile de jurizare principale si vor analiza nominalizarile luand in considerare toate materialele trimise. Nominalizarile care obtin cel mai mare punctaj vor fi desemnate castigatoarele categoriei.
Juriul va aprecia originalitatea, inovatia si calitatea campaniilor, precum si aspecte specifice ale categoriilor din competitie, alaturi de 5 criterii principale:
Castigatorii sunt desemnati in urma notelor primite de la juratii numiti sa aprecieze nominalizarile in fiecare categorie de anul acesta. Cele mai mari calificative aduc cele 3 premii – Gold (Locul 1), Silver (Locul 2), Bronze (Locul 3) – in categoriile cu nominalizari publice. In aceste categorii pot exista si cate doi castigatori pe acelasi loc, daca punctajele obtinute sunt similare. Castigatorii vor fi anuntati la Gala Webstock Awards, pe 17 octombrie 2025, la JW Marriott Hotel din Bucuresti.
Informatiile despre accesul nominalizatilor la gala de premiere de pe 17 octombrie vor fi transmise incepand cu 1 octombrie 2025. Bilete la Gala de Premiere pot fi achizitionate la pret Super Early Bird de 40 euro + TVA, pana pe 7 august. Intre 8 august si 7 septembrie, biletele la Gala vor fi 60 euro + TVA, iar incepand cu 9 octombrie, vor fi 70 euro + TVA. Mai multe detalii despre taxele de participare gasiti aici.
INSTRUCTIUNI PENTRU INSCRIERE
Categoria: Categoria in care se incadreaza proiectul/campania
Nume Brand: Brandul care a derulat sau comandat proiectul sau campania
Domeniul in care activeaza brandul: Alegeti domeniul de activitate al brandului
Companie/Organizatie: Compania sau organizatia care a derulat sau comandat proiectul sau campania
Titlul Campaniei/Proiectului: Numele care identifica proiectul sau campania. Titulatura din acest camp va aparea in lista de nominalizati
Agentia/Agentiile: Numele agentiei/companiei/furnizorului care a realizat campania in numele clientului sau care a contribuit la realizarea campaniei. Pot fi mentionate mai multe agentii
Echipa: Echipa care a lucrat la implementarea campaniei/proiectului: prenume, nume, functie, agentie/companie
Perioada de desfasurare: Intervalul in care s-a desfasurat campania/proiectul. Daca e inca in derulare, includeti doar startul campaniei
Scurta prezentare: O descriere scurta de maxim 300 caractere. Textul va fi folosit in pagina cu nominalizari, ca o scurta prezentare a campaniei/proiectului
Cerinte, Context, Provocari, Obiective, Audienta: Detalii despre contextul pietei, provocarile brandului si obiectivele propuse
Strategia: Detalii despre strategia avuta, tacticile si canalele folosite
Concept/Idee Creativa/Implementare: Detalii despre cum a fost rezolvat brief-ul campaniei
Rezultate: Rezultatele obtinute in campanie
Detalii despre eventualele provocari intampinate in campanie: Descrieti dificultatile semnificative intalnite in timpul derularii campaniei/proiectului si modul in care acestea au fost depasite
Alte mentiuni/Influenceri folositi: Recomandat in cazul campaniilor cu influenceri si pentru orice alte detalii suplimentare
Link-uri utile: Optional, puteti insera link-uri spre pagini, clipuri sau alte resurse online, gazduite independent, care pot sustine studiul de caz. Exclus link-uri WeTransfer sau cu data de expirare
Material suplimentar: Optional, puteti incarca un singur PDF de maximum 20 MB, care sa contina informatii si/sau imagini extra
Imagine Reprezentativa sau Logo: Includeti o imagine/captura din campanie ori logo-ul brandului. Aceasta imagine va aparea in pagina de nominalizati si, daca va fi cazul, la gala de premiere. Incarcati o imagine JPG sau PNG de calitate buna, de cel mult 10 MB. Puteti incarca un singur fisier. Nu pot fi incarcate fisiere arhivate ca ZIP, RAR etc.
Pentru inceput, cititi cu atentie descrierile si cerintele categoriilor in care doriti sa inscrieti proiectul sau campania. Fiecare categorie are o pagina dedicata cu detaliile necesare si un link spre platforma de inscriere in competitie.
Alegeti categoria potrivita!
Pe platforma de inscriere, trebuie sa selectati intai categoria dorita. Pentru fiecare proiect sau campanie trebuie sa completati formularul de pe platforma. Alegeti cu atentie categoria si adaptati continutul in functie de cerinte, daca decideti sa inscrieti un proiect sau o campanie in mai multe categorii. Nu va rezumati la „copy/paste” in toate categoriile.
Descrieti pe scurt studiul de caz!
In formular, includeti un rezumat (o descriere in campul “Scurta prezentare”) care sa includa scopul campaniei si cateva detalii esentiale. Rezumatul trebuie sa aiba maximum 300 de caractere.
Nu va lungiti!
Studiul de caz inscris trebuie sa contina informatiile esentiale, prezentate clar, concis si fara exagerari. Juratii nu apreciaza descrieri prea lungi, incarcate de detalii secundare sau autopromovarea excesiva. Simplitatea si relevanta sunt mai valoroase decat impresia creata prin volum mare de informatii sau un stil de prezentare elaborat.
Cititi cu atentie cerintele si criteriile de jurizare!
In continuare, includeti informatiile esentiale in campurile potrivite campaniei sau proiectului. Nu toate campurile din formular sunt obligatorii, insa este important sa oferiti informatii relevante, care sa raspunda criteriilor de jurizare.
Validati inscrierea!
La final, recititi studiul de caz si apasati pe butonul „Submit”. Veti primi confirmarea inscrierii pe adresa de e-mail furnizata in formular. Repetati procesul de inscriere pentru fiecare proiect sau campanie. Fiecare inscriere finalizata va primi o confirmare pe e-mail (pe adresa persoanei care propune proiectul sau campania) cu toate informatiile inserate sub forma de text pe platforma. Verificati daca datele inscrise sunt complete si valide. Daca nu ati primit confirmarea inscrierii va rugam sa ne contactati.
Pentru agentii sau furnizori terti: Va rugam sa confirmati ca aveti acordul clientilor sa inscrieti campanii sau proiecte in numele lor.
Atat in procesul de inscriere, cat si in procesul de jurizare si definitivare a premiilor, organizatorul se angajeaza sa asigure confidentialitatea informatiilor primite si a rezultatelor votarii. Calificativele obtinute nu vor fi facute publice.
Exceptii: O serie de informatii vor fi folosite in prezentarea castigatorilor in seara galei de premiere si ulterior pe site, in sectiunea Castigatori, dupa cum urmeaza: Numele Campaniei, Compania, Agentia/Agentiile, Echipa care a creat campania, prezentarea scurta si imaginea reprezentativa a campaniei/logo-ul companiei.
REGULAMENTUL POATE FI ACTUALIZAT PE PARCURS CU INFORMATII NOI. PENTRU ORICE LAMURIRI, NE PUTETI CONTACTA PE E-MAIL LA CONTACT@WEBSTOCKAWARDS.RO