Campanii initiate de companii, asociatii si organizatii non-profit, lansate in ultimul an, in mediul online, care au cautat sa schimbe perceptii, au sustinut comunitati ori cauze importante. Nu pot fi inscrise proiecte care au participat la editii anterioare. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare.
Nota bene: Campaniile propuse in aceasta categorie trebuie sa aiba o componenta online puternica sau sa demonstreze cum au folosit canalele social media ori influencerii in atingerea obiectivelor.
Criterii de evaluare
- Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
- Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
- Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
- Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.
Cost inscriere
- 90 euro + TVA – prima inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii
- 125 euro + TVA – de la a doua inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii, pentru inscrierile pana la 31 august 2024
- 175 euro + TVA – de la a doua inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii, pentru inscrierile intre 1 si 12 septembrie 2024
- 225 euro + TVA – de la a doua inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii, in cazul in care organizatorul decide prelungirea termenului limita.
Castigatori:
- Gold Award: Fa-ti timp sa le oferi timp – Jurnalul Miei (Daruieste Viata)
- Silver Award: Clasa M. Clasa Mamelor Minore. (CONAF)
- Bronze Award: #CineNuCe (Hope and Homes for Children Romania)
- Bronze Award: Camera Singuratatii (Dr. Max)
Nominalizati:
- #CineNuCe (Hope and Homes for Children Romania)
- #IAmMyAdvocate (Asociatia Miscare de Tabara Yuppi)
- #NuEDoarEndometrioza (Reteaua de Sanatate Regina Maria)
- Acasa Regasit (Vola.ro)
- Adopta Responsabil (Red Panda)
- Black Pet Friday (ThankQ x Kola Kariola)
- Camera Singuratatii (Dr. Max)
- CamperVan Fest – The Zero Energy Vanlife Festival (Asociatia CamperVan)
- Cardul Galben Care Face Bine (Raiffeisen Bank Romania)
- Clasa M. Clasa Mamelor Minore. (CONAF)
- Conversations About Consent – No is No, whenever you say so (Fundatia Vodafone)
- Fa-ti timp sa le oferi timp – Jurnalul Miei (Daruieste Viata)
- IUBIM LA FEL (MozaiQ)
- Kitchen Battle (Social Food – Black Sea FooDignity Association)
- Menopauza? Pentru mine, nicio pauza (Vichy)
- Nu sunt papa-lapte (Naturli’)
- Poate brieful tau sa dea volumul mai tare binelui? (pastel)
- Primul Pas Conteaza (Dacia Romania)
- Shopping din Scaun | Kaufland A.C.C.E.S.
- Unskippable Ads: The story of an abuse (Salvati Copiii)