Categorie adresata campaniilor de brand sau organizatiilor, care au derulat campanii integrate, ce au inclus cel putin doua canale digitale distincte (social media, display, PPC, newsletter, mobile, interactive media, noi tehnologii etc). Studiile de caz trebuie sa evidentieze tacticile, canalele de comunicare si atingerea obiectivelor, aliniate la filosofia brand-ului si la strategia de comunicare/marketing.
Criterii de evaluare
- Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
- Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
- Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
- Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.
Cost inscriere
- 125 euro + TVA – Early Bird – Pentru inscrierile pana la 31 august 2024
- 175 euro + TVA – Regular – Pentru inscrierile intre 1 si 12 septembrie 2024
- 225 euro + TVA – Last Minute – In cazul in care organizatorul decide prelungirea termenului limita.
Nominalizati:
- Art in your hands/Arta in mainile tale (Motorola)
- Beat the Skunk (Old Spice)
- Claritate in Imobiliare (Storia)
- Creatori de viitor prietenos (ENGIE Romania)
- Creators Squad (Coca-Cola HBC)
- Doza de Fun Challenge (Ciuc Radler)
- Gala Fanilor Lay’s
- Join the Flip Side. Switch to Freedom. (Samsung Romania)
- Lead the Change (BAT Global Graduate)
- Menopauza? Pentru mine, nicio pauza (Vichy)
- Milka Generation UnGap
- UNTOLD Creators by Visa, discovering & empowering the next generation of festival makers
- UTCB te pregateste pentru lumea reala
- Vocea Naturii (Grupul Evryo)