Categorie adresata campaniilor de brand sau organizatiilor, care au derulat campanii integrate, ce au inclus cel putin doua canale digitale distincte (social media, display, PPC, newsletter, mobile, interactive media, noi tehnologii etc). Studiile de caz trebuie sa evidentieze tacticile, canalele de comunicare si atingerea obiectivelor, aliniate la filosofia brandului si la strategia de comunicare/marketing.
Criterii de evaluare
- Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
- Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
- Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
- Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, creativitatea in colaborarea cu influencerii.
Castigatori:
- Gold Award: Stories To Hold Preemies (Pampers)
- Silver Award: In-Fridge Promo (Lidl Romania)
- Bronze Award: The Mici Route (Pepsi)
- Bronze Award: Reuniune de familie (Samsung Romania)
Nominalizati:
- BIO STII, BIO CASTIGI (Napolact)
- Casa ta e clar pe Storia
- De la sofer la sofer (OLX Romania)
- Epilare #calumea (Philips Lumea)
- Feed the Hype! The most Romanian American launch (Wendy’s)
- In-Fridge Promo (Lidl Romania)
- Maratonul Optimismului (Distributie Oltenia)
- Parte din Senzatie (Ciuc Radler)
- Pranzul Anului (Edenred)
- Primul Pas (OLX Locuri de munca)
- Reuniune de familie (Samsung Romania)
- Romania: Ghid de Turism 2025 – “Vis de Calatorie” (METRO Romania)
- Schimba o dependenta cu alta – una sanatoasa! (Stay Fit Gym)
- Stories To Hold Preemies (Pampers)
- The Mici Route (Pepsi)
- The Overnight Social Media Sensation from Old Spice