COMPETITIA CAMPANIILOR ONLINE SI A PROIECTELOR IN SOCIAL MEDIA
18 octombrie 2024 JW MARRIOTT HOTEL

Best Influencer Campaign

Campanii desfasurate de branduri cu creatori de continut (bloggeri, vloggeri, instagrammeri etc) si/sau celebritati. Creativitatea campaniilor este un factor esential in jurizare, dar va fi apreciat si rolul influencerilor, mix-ul lor si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand/o companie/o organizatie si sa sublinieze rolul pe care influencerii l-au avut in campanie. In competitie, nu pot fi propuse proiecte personale.

Criterii de evaluare

  • Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
  • Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
  • Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
  • Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
  • Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.

Cost inscriere

  • 125 euro + TVA – Early Bird – Pentru inscrierile pana la 31 august 2024
  • 175 euro + TVA – Regular – Pentru inscrierile intre 1 si 12 septembrie 2024
  • 225 euro + TVA – Last Minute – In cazul in care organizatorul decide prelungirea termenului limita.

Parteneri

  • Hosting by Host-Age.ro