Categorie dedicata proiectelor speciale si campaniilor care combina tehnologia (implicit mediul online) cu spatiul offline, initiate de companii si branduri, ce pun accent pe oferirea unei experiente inedite audientei. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si elementul “experiential” al proiectului. Sunt cautate campanii intr-adevar deosebite, care au avut o idee puternica sau o implementare inedita. Nu sunt admise proiectele personale, campaniile de BTL obisnuite si nici evenimentele per se (concerte, festivaluri, meetups ori conferinte). Sunt acceptate insa activarile creative ale brandurilor din cadrul evenimentelor, cu conditia ca acestea sa aiba si o componenta digitala.
De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.