COMPETITIA CAMPANIILOR ONLINE SI A PROIECTELOR IN SOCIAL MEDIA
17 octombrie 2025 JW MARRIOTT HOTEL

Best Experiential Campaign

Categorie dedicata proiectelor speciale si campaniilor care combina tehnologia (implicit mediul online) cu spatiul offline, initiate de companii si branduri, ce pun accent pe oferirea unei experiente inedite audientei. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si elementul “experiential” al proiectului. Sunt cautate campanii intr-adevar deosebite, care au avut o idee puternica sau o implementare inedita. Nu sunt admise proiectele personale, campaniile de BTL obisnuite si nici evenimentele per se (concerte, festivaluri, meetups ori conferinte). Sunt acceptate insa activarile creative ale brandurilor din cadrul evenimentelor, cu conditia ca acestea sa aiba si o componenta digitala.

Criterii de evaluare

  • Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
  • Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
  • Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
  • Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
  • Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, creativitatea in colaborarea cu influencerii.

Castigatori:

  • Gold Award: UNTOLD Creators by Visa – A New Generation of Festival Makers
  • Silver Award: Cea mAI buna zi (Samsung Romania)
  • Silver Award: Paid Hugs (Organizatia Salvati Copiii)
  • Bronze Award: Cand gatitul devine arta (Olympia & Art Safari)
  • Bronze Award: Masa Rabdarii (Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria & Up Romania)

Nominalizati:

  • Cand gatitul devine arta (Olympia & Art Safari)
  • Cea mAI buna zi (Samsung Romania)
  • Drive in the Sky (Dacia)
  • GLOW POP (NIVEA)
  • Invizibilii (PROVIDENT)
  • Lansare Takis – Be TOO MUCH
  • LAYER IT. LOVE IT. (NIVEA)
  • Lidl Side Stage. From TikTok to Mainstream (Lidl Romania)
  • Made of Goals – Monumentul Generatiei de Aur (Monument For – Administratia Monumentelor)
  • Maratonul Optimismului (Distributie Oltenia)
  • Masa Rabdarii (Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria & Up Romania)
  • Multumin, David Popovici! @ Strazi Deschise by Raiffeisen
  • Paid Hugs (Organizatia Salvati Copiii)
  • Parte din Senzatie (Ciuc Radler)
  • ReFashion – an upcycling project (Creativity4Better by IAA)
  • Santa’s School of Real Magic (Coca-Cola)
  • Schimba o dependenta cu alta – una sanatoasa! (Stay Fit Gym)
  • The Cube by glo @ Electric Castle (glo Romania)
  • The Overnight Social Media Sensation from Old Spice
  • Tuborg Festival Vibes
  • UNTOLD Creators by Visa – A New Generation of Festival Makers
  • URA StudyVerse

Parteneri

  • Hosting by Host-Age.ro