COMPETITIA CAMPANIILOR ONLINE SI A PROIECTELOR IN SOCIAL MEDIA
17 octombrie 2025 JW MARRIOTT HOTEL
TRIMITE O PROPUNERE

Best Creative Idea

Categorie deschisa ideilor din spatele campaniilor ori proiectelor digitale si din social media, desfasurate de branduri si organizatii in ultimul an. De asemenea, studiul de caz trebuie sa sublinieze clar creativitatea, unicitatea, elementele diferentiatoare ale ideii. In competitie, nu pot fi propuse proiecte personale.

Criterii de evaluare

  • Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
  • Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
  • Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
  • Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
  • Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.

Cost inscriere

  • 175 euro + TVA – Early Bird – Pentru inscrierile pana la 31 august 2025
  • 225 euro + TVA – Regular – Pentru inscrierile intre 1 si 12 septembrie 2025
  • 275 euro + TVA – Last Minute – In cazul in care organizatorul decide prelungirea termenului limita.

Parteneri

  • Hosting by Host-Age.ro