Categoria ofera recunoastere campaniilor digitale si din mediul digital care s-au bazat pe un continut creativ, bine conturat si la o calitate deosebita, realizate de brand-uri sau organizatii. Campaniile de promovare bazate pe continut ies in evidenta prin strategie, planificare, creativitate, integrare, relevanta fata de target, personalizare si distributie. In competitie, nu pot fi propuse proiecte personale sau site-uri (bloguri, site-uri de stiri sau continut de nisa, publicatii online de orice fel etc.)
Criterii de evaluare
- Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
- Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
- Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
- Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.
Cost inscriere
- 125 euro + TVA – Early Bird – Pentru inscrierile pana la 31 august 2024
- 175 euro + TVA – Regular – Pentru inscrierile intre 1 si 12 septembrie 2024
- 225 euro + TVA – Last Minute – In cazul in care organizatorul decide prelungirea termenului limita.
Castigatori:
- Gold Award: Ora Lipsa (Philips Avent)
- Silver Award: Claritate in Imobiliare (Storia)
- Bronze Award: Jobidon (Kaufland Romania)
- Bronze Award: Goana dupa Chirie (Imobiliare.ro)
Nominalizati:
- Always Something New in Casino (Betano)
- BelVita Mind Snacks
- Claritate in Imobiliare (Storia)
- Creators Squad (Coca-Cola HBC)
- Din dragoste pentru noua bucatarie Arctic
- Floriol Godess: Generative AI
- Goana dupa Chirie (Imobiliare.ro)
- Incredere la fiecare kilometru (autovit.ro)
- Jobidon (Kaufland Romania)
- Kaufland TikTok Academy
- Nu-ti mai face filme! (Sameday)
- Ora Lipsa (Philips Avent)
- Science at Play (WowLab)
- Vibe-ul distractiei intrece puterea imaginatiei (Kaizen Gaming – Betano)
- You matter (NN Romania)