COMPETITIA CAMPANIILOR ONLINE SI A PROIECTELOR IN SOCIAL MEDIA
17 octombrie 2025 JW MARRIOTT HOTEL

Best Content Marketing Campaign

Categoria ofera recunoastere campaniilor digitale si din mediul digital care s-au bazat pe un continut creativ, bine conturat si la o calitate deosebita, realizate de branduri sau organizatii. Campaniile de promovare bazate pe continut ies in evidenta prin strategie, planificare, creativitate, integrare, relevanta fata de target, personalizare si distributie. In competitie, nu pot fi propuse proiecte personale sau site-uri (bloguri, site-uri de stiri sau continut de nisa, publicatii online de orice fel etc.)

Criterii de evaluare

  • Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
  • Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
  • Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
  • Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
  • Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, creativitatea in colaborarea cu influencerii.

Castigatori:

  • Gold Award: Cartierul Perfect by Storia Index
  • Silver Award: Vindeka TERMOPANica (VEKA Romania)
  • Silver Award: Nephro (Fresenius Medical Care)
  • Bronze Award: Fiecare shaorma are nevoie de o bordura (KFC)
  • Bronze Award: Vocea Muntelui (Vodafone Romania)

Nominalizati:

  • Academia Chefilor de Acasa (Lidl Romania)
  • Avon Ultra
  • CANCEL PEOPLE PLEASING (CRODINO)
  • Cartierul Perfect by Storia Index
  • DevCast: Leading in Tech (Levi9 technology Services)
  • Do us a flavour (Lay’s Romania)
  • Epilare #calumea (Philips Lumea)
  • Feed the Hype! The most Romanian American launch (Wendy’s)
  • Fiecare shaorma are nevoie de o bordura (KFC)
  • From Shelf to FYP. MEGA Own Brands Takeover (MEGA IMAGE)
  • Head&Shoulders with Apple Cider Vinegar (Head&Shoulders cu otet de mere)
  • La ING iti faci jobul si mai si (ING Bank Romania)
  • Locker Room (BRD)
  • Logan de poveste (Dacia)
  • Manifesting Untold (Pepsi)
  • Nedumeriri si Lamuriri (Kaufland Romania)
  • Nephro (Fresenius Medical Care)
  • PROTECTIE SOLARA DIN VIITOR (NIVEA SUN)
  • ReFashion – an upcycling project (Creativity4Better by IAA)
  • Romania: Ghid de Turism 2025 – “Vis de Calatorie” (METRO Romania)
  • Saptamana inainte de salariu (Lidl Romania)
  • TWISTELDA’S DRAMAS (Pepsi)
  • Vindeka TERMOPANica (VEKA Romania)
  • Vocea Muntelui (Vodafone Romania)
  • We choose the best for you, be sure! (Carrefour Romania)

Parteneri

  • Hosting by Host-Age.ro