Categoria ofera recunoastere campaniilor care au reusit sa creeze o interactiune deosebita cu publicul tinta in mediul digital si in social media. Campaniile propuse trebuie sa demonstreze cum a fost incurajata interactiunea dintre brand sau organizatie si audienta dorita. Interactiunea poate fi definita de numarul de like-uri, distribuiri, vizualizari, formulare completate, volumul de continut generat de utilizatori si, in general, de actiunile pe care le-au intreprins oamenii / utilizatorii.
Criterii de evaluare
- Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
- Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
- Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
- Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu publicul, creativitatea in colaborarea cu influencerii.
Cost inscriere
- 125 euro + TVA – Early Bird – Pentru inscrierile pana la 31 august 2024
- 175 euro + TVA – Regular – Pentru inscrierile intre 1 si 12 septembrie 2024
- 225 euro + TVA – Last Minute – In cazul in care organizatorul decide prelungirea termenului limita.
Castigatori:
- Gold Award: 1 MILLION CHALLENGE (Kaufland Romania)
- Silver Award: Iarta-ma, m-am uitat fara tine (Lay’s)
- Bronze Award: Alegeri locale la Pizzeria Bucurestiului (Trenta Pizza)
Nominalizati:
- 1 MILLION CHALLENGE (Kaufland Romania)
- Afla cum e viata in cartier (T.R.A.I. by Storia)
- Alegeri locale la Pizzeria Bucurestiului (Trenta Pizza)
- Beat the Skunk (Old Spice)
- Camera Singuratatii (Dr. Max)
- Conversations About Consent – No is No, whenever you say so (Fundatia Vodafone)
- Cu Dracea la Terapie (Samsung Romania)
- Descopera Romania cu Pluxee Turist
- Gala Fanilor Lay’s
- Iarta-ma, m-am uitat fara tine (Lay’s)
- Insula comentariilor eMAG
- Join the Flip Side. Switch to Freedom (Samsung Romania)
- Julius Meinl x Roxana Blenche: Brew your own adventure
- Mica Harta a Micilor (Pepsi)
- Nestea Deseneaza Vara
- Niculina Beauty Stories (AVON Romania)
- Nu sunt papa-lapte (Naturli’)
- Press Play for Beauty (dm drogerie markt Romania)
- UNTOLD Creators by Visa, discovering & empowering the next generation of festival makers