Campanii initiate de companii, asociatii si organizatii non-profit, lansate in ultimul an, in mediul online, care au cautat sa schimbe perceptii, au sustinut comunitati ori cauze importante. Nu pot fi inscrise proiecte care au participat la editii anterioare. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare.
Nota bene: Campaniile propuse in aceasta categorie trebuie sa aiba o componenta online puternica sau sa demonstreze cum au folosit canalele social media ori influencerii in atingerea obiectivelor.
Criterii de evaluare
- Campaign Goals – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Target Audience & Overall Strategy – Definirea publicului tinta, alegerea tacticilor folosite pentru atingerea cerintelor clientilor si strategia avuta pentru atingerea obiectivelor.
- Creative Idea, Execution & Use of Media – Expunerea abordarii creative si a felului in care a fost implementata campania.
- Brand Integration & Overall Experience – Integrarea brandului in campanie si impresia generala pe care campania o ofera.
- Measurement, Evaluation & Impact – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
De asemenea, juriul poate lua in considerare, in functie de particularitatile categoriei, si criterii specifice, precum relevanta pentru audienta, conformitatea cu valorile brandului, originalitatea conceptului, integrarea elementelor multimedia, claritatea si coerenta in comunicare, abordarile inovatoare, interactiunea cu publicul, calitatea executiilor si a continutului, creativitatea in colaborarea cu influencerii.
Castigatori:
- Gold Award: Conversations About Consent – One “No” Is Enough! (Vodafone & Vodafone Foundation)
- Silver Award: Masa Rabdarii (Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria & Up Romania)
- Silver Award: In-Fridge Promo (Lidl Romania)
- Bronze Award: Ambasador pentru acasa. Cand construim o casa, construim un om. (Fundatia Hope and Homes for Children)
- Bronze Award: Alex AI (Organizatia Salvati Copiii Romania)
Nominalizati:
- #PastratiBibliotecileDeschise (Fundatia Progress)
- 53% Nu e Destul. (Zitec)
- A Gen Z Safe Space (Sustin Cinema Europa)
- Adopta o Cantina (Social Food)
- Alex AI (Organizatia Salvati Copiii Romania)
- Ambasador pentru acasa. Cand construim o casa, construim un om. (Fundatia Hope and Homes for Children)
- Conversations About Consent – One “No” Is Enough! (Vodafone & Vodafone Foundation)
- Copiii au prioritate! Alearga pentru ei! (Dacia Romania)
- Diversity week (Profi Rom Food)
- Doar pe Hartie (Coalitia pentru Egalitate de Gen)
- In-Fridge Promo (Lidl Romania)
- Masa Rabdarii (Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria & Up Romania)
- Paid Hugs (Organizatia Salvati Copiii)
- Romania: Ghid de Turism 2025 – “Vis de Calatorie” (METRO Romania)
- Spune-i pe nume (ENROUSH)