CEA MAI MARE GALA DE PREMIERE A PROIECTELOR SOCIAL MEDIA
7 octombrie 2022 • JW MARRIOTT HOTEL
PROPUNE PROIECT

Regulament

DESPRE WEBSTOCK AWARDS

Webstock Awards ofera recunoastere proiectelor inedite si campaniilor creative realizate in mediul online romanesc in ultimul an. Este cea mai importanta competitie din social media de la noi din tara. Premiile sunt deschise organizatiilor de orice fel, brandurilor si agentiilor din Romania.

ETAPELE WEBSTOCK AWARDS

  • Start Inscrieri Proiecte si Campanii - 20 iulie 2022
  • Incheierea Perioadei de Inscrieri - 1 septembrie 2022
  • Validarea Propunerilor si Desemnarea Nominalizatilor - 2-8 septembrie
  • Lansare Vot Juriu - 9 septembrie
  • Incheierea Perioadei de Jurizare - 23 septembrie
  • Gala Webstock Awards - 7 octombrie

CONDITII DE PARTICIPARE

Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte care au fost realizate in intervalul august 2021 – august 2022, se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si exceleaza in creativitate, design, functionalitate si continut.

Prima inscriere pentru o campanie sau pentru un proiect este gratuita in oricare dintre categoriile Webstock Awards 2022. Daca agentia / compania / organizatia doreste sa propuna aceeasi campanie (sau proiect) in mai multe categorii, va trebui sa achite o taxa pentru fiecare inscriere ulterioara.

Un brand poate inscrie gratuit 3 campanii diferite. De la a patra campanie inscrisa pentru acelasi brand, agentia sau organizatia trebuie sa achite taxa de inscriere.

O componenta distincta a unei campanii (e.g. aplicatia mobila, campania de influencer marketing, podcastul etc) este considerata campanie de sine statatoare si este supusa taxei de inscriere.

Brandurile care apartin unei companii sunt considerate branduri distincte. In cazul in care mai multe agentii propun proiecte sau campanii pentru acelasi brand, doar prima inscriere va fi gratuita („primul venit, primul servit”).

Pentru fiecare inscriere platita, brandul, compania sau agentia va primi acces la Webstock Conference si Webstock Awards.

Taxa de inscriere pentru un proiect sau o campanie este 150 euro + TVA.

Companiile / agentiile vor fi contactate pentru achitarea taxei de participare dupa validarea inscrierii. Validarea inscrierii vizeaza incadrarea corecta a proiectelor propuse si valabilitatea informatiilor (a descrierilor).

Achitarea taxei si politica de returnare a taxelor: Taxele de inscriere la Webstock Awards trebuie achitate pana la 1 septembrie. In cazul in care un brand sau o agentie decid retragerea din Webstock Awards, taxele vor fi returnate pana pe 8 septembrie. Dupa data de 9 septembrie, taxele nu vor mai fi returnate.

JURIUL

Premiile Webstock sunt jurizate de un grup mare de experti si lideri in marketing, publicitate, comunicare, digital si social media, care au fost selectati pe baza experientei indelungate pe care o au in domeniu, a reputatiei profesionale si a realizarilor remarcabile.

PROCESUL DE JURIZARE

Fiecarui jurat i sa va artibui un numar restrans de categorii, tinand cont de background-ul si experienta profesionale. Juratii vor acorda o singura nota per proiect si vor analiza inscrierile luand in considerare toate materialele trimise. Inscrierile care obtin cel mai mare punctaj vor fi desemnate castigatoarele categoriei.

CRITERIILE DE JURIZARE

Inainte de a inscrie un proiect sau o campanie, tineti cont de urmatoarele aspecte:

Creativitate

Este un proiect deosebit, creativ, memorabil si un reper in industrie prin modul in care a fost implementat si se remarca printr-o strategie bine pusa la punct, originalitate si inovatie.

Strategie

Proiectul este sustinut de o strategie bine definita, care include tactici si canalele folosite, elementele creative si demonstreaza atingerea obiectivelor.

Engagement

Proiectul se remarca prin interactiune pozitiva masurabila cu publicul tinta.

Impact

Proiectul inscris arata ca eforturile depuse au avut impact pozitiv si au atins un public larg sau clar definit.

Rezultate (optional)

Proiectul poate dovedi rezultate tangibile, corelate cu obiectivele avute.

PARTICIPAREA LA GALA

Informatiile despre accesul la gala de premiere de pe 7 octombrie vor fi anuntate pe incepand cu 1 septembrie 2022.

INSTRUCTIUNI PENTRU INSCRIERE

Studiul de caz: Fiecare studiu de caz trebuie sa aiba o descriere generala a proiectului/campaniei. In functie de specificul categoriei, studiul de caz poate include obiectivele, contextul de piata, strategia, abordarea creativa si, pe cat posibil, rezultatele. Va rugam sa cititi cu atentie cerintele fiecarei categorii in paginile dedicate inainte de a trimite o inscriere. Tineti cont de faptul ca un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) gratuit doar o singura data. Fiecare propunere suplimentara este supusa unei taxe de inscriere.

Suport vizual: Va rugam sa incarcati fisierele care sunt reprezentative pentru inscrierea proiectului. Puteti anexa materialele vizuale pe care le considerati relevante pentru nominalizare in format PDF, MP4 sau JPG. Dimensiunea maxima a unui fisier este de 5MB.

Adrese Web: Puteti insera URL-uri catre profiluri de social media, pagini reprezentative pentru campanii, site-uri, clip-uri demo pentru a oferi detalii importante juratilor. Acestea trebuie sa fie publice si accesibile online pana la 23 septembrie 2022. Nu trimiteti link-uri de tipul WeTransfer sau catre platforme accesibile doar cu parola.

INSCRIEREA PROIECTELOR SI CAMPANIILOR

Pentru inceput, cititi cu atentie descrierile si cerintele categoriilor in care doriti sa inscrieti proiectul sau campania. Fiecare categorie are o pagina dedicata cu detaliile necesare si un link spre platforma de inscriere in competitie.

Alegeti categoria potrivita!

Pe platforma de inscriere a studiilor de caz, trebuie sa selectati intai categoria dorita. Pentru fiecare proiect sau campanie trebuie sa completati formularul de pe platforma. Alegeti cu atentie categoria si adaptati continutul in functie de cerinte, daca inscrieti un proiect sau o campanie in mai multe categorii. Nu va rezumati la „copy/paste” in mai multe categorii.

Descrieti pe scurt studiul de caz!

In formular, includeti un rezumat (o descriere in campul "Prezentare") care sa includa scopul campaniei si cateva detalii esentiale. Spuneti-ne de ce campania, proiectul sau strategia propusa ar trebui sa castige un premiu. Rezumatul sa aiba maximum 300 de cuvinte.

Cititi cu atentie cerintele si criteriile de jurizare!

In continuare, includeti informatiile esentiale in campurile potrivite campaniei sau proiectului. Nu toate campurile din formular sunt obligatorii, insa este important sa oferiti informatii relevante, care sa raspunda criteriilor de jurizare.

Validati inscrierea!

La final, recititi studiul de caz si apasati pe butonul „Submit”. Veti primi confirmarea inscrierii pe adresa de e-mail furnizata in formular. Repetati procesul de inscriere pentru fiecare proiect sau campanie.

PREMIILE

Fiecare categorie are 3 premii (Locul 3, Locul 2, Locul 1). In functie de punctajul primit, pot fi desemnati 2 castigatori ai unui premiu, doar pentru locurile 2 si 3. Intotdeauna va fi acordat un singur premiu 1, castigatorul fiind cel mai adesea departajat clar prin votul juriului.

INTREBARI FRECVENTE

De ce ar trebui sa aplicati?

Premiile Webstock ofera o validare a activitatii in social media si a eforturilor depuse. Ofera o valoare contributiei echipelor la dezvoltarea brandurilor sau a proiectelor. Ofera recunoastere in industrie. Ofera un prilej de celebrare a rezultatelor deosebite si a ideilor creative.

Cine poate inscrie?

Premiile Webstock sunt deschise agentiilor, brandurilor, companiilor, organizatiilor non-profit si asociatiilor care au activitate in social media si deruleaza campanii specifice mediului digital. Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte si campanii care au fost realizate in intervalul august 2021 – august 2022. Proiectele si campaniile inscrise trebuie sa fie dezvoltate sau adaptate de echipe locale si adresate publicului din Romania. Puteti inscrie proiecte proprii, ale companiei sau in numele clientului cu acceptul acestuia. De asemenea, publicul larg poate propune proiecte in unele categorii.

De ce este nevoie pentru a castiga?

Cautam initiative, campanii, proiecte care aduc in prim plan idei clare, indraznete si creative, care au adus beneficii afacerilor sau clientilor. Va recomandam sa adaugati rezultate care sa sustina studiile de caz si sa impartasiti detalii despre strategie si tacticile folosite. Va incurajam sa inscrieti acelasi proiect, initiativa, campanie in mai multe categorii, dar numai daca apreciati ca sunt relevante.

Care sunt conditiile pentru inscriere?

Va recomandam sa cititi cu atentie cerintele fiecarei categorii, furnizand informatiile care descriu cel mai bine proiectele sau campaniile. Puteti include, de asemenea, materiale vizuale (imagini, clipuri video, fisiere PDF) care credeti ca vor ajuta juriul sa va evalueze candidatura.

Pot inscrie o campanie in mai multe categorii?

Un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) in mai multe categorii. Fiecare categorie de premii are cerinte diferite si necesita o inscriere separata. Tineti cont de faptul ca un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) gratuit doar o singura data. Fiecare inscriere suplimentara este supusa unei taxe de inscriere. Consultati regulamentul pentru mai multe detalii.

Pot modifica inscrierea dupa ce a fost trimisa?

Da, puteti face modificari pana la inchierea perioadei de inscriere in competitie. Dupa acest termen nu se mai pot face modificari. Va rugam sa ne contactati pentru a stabili detaliile.

Pana cand se pot face inscrierile?

Inscrierile in competitia Webstock Awards sunt deschise pana pe 1 septembrie 2022.

Cine sunt membrii juriului Webstock Awards 2022?

Juriul este format din profesionisti recunoscuti in marketing, comunicare, digital si social media. Acesti jurati nu sunt afiliati evenimentului si participa ca voluntari la procesul de jurizare.

In ce consta procesul de jurizare?

Proiectele din fiecare categorie sunt analizate de cel putin 7 membri ai juriului, care vor acorda un punctaj in functie de criteriile publicate. Finalistii cu cele mai mari punctaje vor fi declarati castigatori ai categoriei respective.

Cand si unde are loc gala de premiere?

Data & Ora: Vineri, 7 octombrie 2022, ora 19:00
Locatia: Hotel JW Marriott Bucuresti

Exista oportunitati de sponsorizare?

Dispunem de o varietate de oportunitati de sponsorizare si suntem deschisi pentru colaborari. Pentru mai multe detalii despre sponsorizarea premiilor, va rugam sa o contactati pe Gabriela Asoltanie pe e-mail la gabriela.asoltanie@evensys.ro.

Parteneri

  • Hosting by Host-Age.ro