Webstock Awards ofera recunoastere proiectelor inedite si campaniilor creative realizate in mediul online romanesc, in ultimul an. Premiile sunt deschise organizatiilor de orice fel, brandurilor si agentiilor din Romania. Pot fi inscrise campanii si proiecte care nu au mai fost nominalizate sau premiate anterior (exceptie fac proiectele care sunt relansate sau continuate, cu elemente/optiuni noi si continut nou).
Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte care au fost realizate in intervalul august 2023 – august 2024, se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si se remarca prin creativitate, design, strategie si continut. In cazul proiectelor internationale adaptate pentru piata locala, agentiile/brandurile sunt rugate sa contacteze organizatorul inainte de a inscrie campaniile.
Fiecare inscriere la Webstock Awards 2024 este supusa unei taxe de participare. Valoarea taxei de participare este determinata de cativa factori care tin de profilul categoriei si termenele de inscriere.
Pentru fiecare inscriere platita, brandul, compania sau agentia va primi un loc la Gala Webstock Awards, de pe 18 octombrie, la JW Marriott.
Taxe de participare: Taxa de inscriere pentru un proiect sau o campanie in categoriile sectiunii Webstock Awards este 175 euro + TVA. In perioada 1 iulie – 31 august, este valabila oferta early-bird de 125 euro + TVA/campanie. In perioada de prelungire a inscrierilor, fiecare inscriere last-minute va avea o taxa de 225 euro + TVA.
O singura categorie are un tarif special, Best Social Good Campaign, intrucat se adreseaza mai mult sectorului non-profit. In acest caz, prima inscriere din partea unei organizatii (asociatie, ONG, fundatie) sau companii (brand) va costa 90 euro + TVA.
O campanie poate fi inscrisa in cel mult 5 categorii. O componenta distincta a unei campanii (e.g. aplicatia mobila, campania de influencer marketing etc) este considerata inscriere de sine statatoare.
Achitarea taxei de participare: Companiile/agentiile vor fi contactate pentru achitarea taxei de participare dupa validarea inscrierii. Validarea inscrierii vizeaza incadrarea corecta a proiectelor propuse si valabilitatea informatiilor (a descrierilor).
Achitarea taxei si politica de returnare a taxelor: Taxele de inscriere la Webstock Awards trebuie achitate pana la 29 septembrie. In cazul in care un brand sau o agentie decid retragerea din Webstock Awards, taxele vor fi returnate pana pe 7 octombrie. Dupa data de 7 octombrie, taxele nu vor mai fi returnate.
Pentru prima data intr-o competitie marcom pe piata locala, organizatorul poate acorda wild-card-uri unor campanii care s-au facut remarcate in comunitatea marcom de la noi. Un wild-card ofera unui brand sau unei organizatii oportunitatea de a inscrie gratuit in competitie o campanie sau un proiect. De asemenea, brandurile la inceput de drum in comunicarea digitala sau care nu obisnuiesc sa inscrie campanii in competitii locale si internationale pot aplica pentru a primi un wild-card, completand acest formular. Un brand poate beneficia doar de un singur wild-card.
Webstock Awards 2024 include 15 categorii deschise nominalizarilor publice si 2 categorii speciale. La categoriile Online Personality of the Year si Most Admired Marketer, nominalizarile vor fi facute de organizator.
O propunere devine nominalizare daca se incadreaza in categoria aleasa si respecta cerintele acesteia. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul criterii suplimentare pentru selectia nominalizatilor si de asemenea sa recomande mutarea proiectului in alta categorie, daca aceasta este mai potrivita.
Premiile Webstock sunt jurizate de un grup mare de experti si lideri in marketing, publicitate, comunicare, digital si social media, care au fost selectati pe baza experientei indelungate pe care o au in domeniu, a reputatiei profesionale si a realizarilor remarcabile.
Fiecare jurat va primi spre jurizare un numar restrans de categorii, tinand cont de background-ul si experienta profesionala. Juratii vor acorda note in functie de criteriile de jurizare principale si vor analiza nominalizarile luand in considerare toate materialele trimise. Nominalizarile care obtin cel mai mare punctaj vor fi desemnate castigatoarele categoriei.
Juriul va aprecia originalitatea, inovatia si calitatea campaniilor, precum si aspecte specifice ale categoriilor din competitie, alaturi de 5 criterii principale:
Castigatorii sunt desemnati in urma notelor primite de la juratii numiti sa aprecieze nominalizarile in fiecare categorie de anul acesta. Cele mai mari calificative aduc cele 3 premii – Gold (Locul 1), Silver (Locul 2), Bronze (Locul 3) – din fiecare categorie. In categoriile in care se acorda cele 3 locuri, pot exista uneori cate doi castigatori pe acelasi loc, daca punctajele obtinute sunt similare. Castigatorii vor fi anuntati la Gala Webstock Awards, pe 18 octombrie 2024, la JW Marriott Hotel din Bucuresti.
Informatiile despre accesul nominalizatilor la gala de premiere de pe 18 octombrie vor fi transmise incepand cu 15 septembrie 2024. Bilete la Gala de Premiere pot fi achizitionate la pret Early Bird de 40 euro + TVA, pana pe 15 septembrie. Intre 16 septembrie si 10 octombrie, biletele la Gala vor fi 60 euro + TVA, iar incepand cu 11 octombrie, vor fi 80 euro + TVA. Mai multe detalii despre taxele de participare gasiti aici.
INSTRUCTIUNI PENTRU INSCRIERE
Categoria: Categoria in care se incadreaza proiectul/campania
Nume Brand: Brandul care a derulat sau comandat proiectul sau campania
Domeniul in care activeaza brandul: Alegeti domeniul de activitate al brandului
Companie/Organizatie: Companie sau organizatia care a derulat sau comandat proiectul sau campania
Titlul Campaniei/Proiectului: Numele care identifica proiectul sau campania. Titulatura din acest camp va aparea in lista de nominalizati
Agentia/Agentiile: Numele agentiei/companiei/furnizorului care a realizat campania in numele clientului sau care a contribuit la realizarea campaniei. Pot fi mentionate mai multe agentii
Echipa: Echipa care a lucrat la implementarea campaniei/proiectului: prenume, nume, functie, agentie/companie
Perioada de desfasurare: Intervalul in care s-a desfasurat campania/proiectul. Daca e inca in derulare, includeti doar startul campaniei
Scurta prezentare: O descriere scurta de maxim 300 caractere. Textul va fi folosit in pagina cu nominalizari, ca o scurta prezentare a campaniei/proiectului
Cerinte, Context, Provocari, Obiective, Audienta: Detalii despre contextul pietei, provocarile brandului si obiectivele propuse
Strategia: Detalii despre strategia avuta, tacticile si canalele folosite
Concept/Idee Creativa/Implementare: Detalii despre cum a fost rezolvat brief-ul campaniei
Rezultate: Rezultatele obtinute in campanie
Detalii despre eventualele provocari intampinate in campanie: Descrieti dificultatile semmnificative intalnite in timpul derularii campaniei/proiectului si modul in care acestea au fost depasite
Alte mentiuni/Influenceri folositi: Recomandat in cazul campaniilor cu influenceri si pentru orice alte detalli suplimentare
Link-uri utile: Optional, puteti insera link-uri spre pagini, clipuri sau alte resurse online, gazduite independent, care pot sustine studiul de caz. Exclus link-uri WeTransfer sau cu data de expirare
Material suplimentar: Optional, puteti incarca un singur PDF de maximum 20 MB, care sa contina informatii si/sau imagini extra
Imagine Reprezentativa sau Logo: Includeti o imagine/captura din campanie ori logo-ul brandului. Aceasta imagine va aparea in pagina de nominalizati si, daca va fi cazul, la gala de premiere. Incarcati o imagine JPG sau PNG de calitate buna, de cel mult 10 MB. Puteti incarca un singur fisier. Nu pot fi incarcate fisiere arhivate ca ZIP, RAR etc.
Pentru inceput, cititi cu atentie descrierile si cerintele categoriilor in care doriti sa inscrieti proiectul sau campania. Fiecare categorie are o pagina dedicata cu detaliile necesare si un link spre platforma de inscriere in competitie.
Alegeti categoria potrivita!
Pe platforma de inscriere, trebuie sa selectati intai categoria dorita. Pentru fiecare proiect sau campanie trebuie sa completati formularul de pe platforma. Alegeti cu atentie categoria si adaptati continutul in functie de cerinte, daca inscrieti un proiect sau o campanie in mai multe categorii. Nu va rezumati la „copy/paste” in mai multe categorii.
Descrieti pe scurt studiul de caz!
In formular, includeti un rezumat (o descriere in campul “Scurta prezentare”) care sa includa scopul campaniei si cateva detalii esentiale. Rezumatul trebuie sa aiba maximum 300 de caractere.
Cititi cu atentie cerintele si criteriile de jurizare!
In continuare, includeti informatiile esentiale in campurile potrivite campaniei sau proiectului. Nu toate campurile din formular sunt obligatorii, insa este important sa oferiti informatii relevante, care sa raspunda criteriilor de jurizare.
Validati inscrierea!
La final, recititi studiul de caz si apasati pe butonul „Submit”. Veti primi confirmarea inscrierii pe adresa de e-mail furnizata in formular. Repetati procesul de inscriere pentru fiecare proiect sau campanie. Fiecare inscriere finalizata va primi o „recipisa” pe e-mail (pe adresa persoanei care propune proiectul sau campania) cu toate informatiile inserate sub forma de text pe platforma. Verificati daca datele inscrise sunt complete si valide.
Atat in procesul de inscreiere, cat si in procesul de jurizare si definitivare a premiilor, organizatorul se angajeaza sa asigure confidentialitatea informatiilor primite si a rezultatelor votarii. Calificativele obtinute nu vor fi facute publice.
Exceptii: O serie de informatii vor fi folosite in prezentarea castigatorilor in seara galei de premiere si ulterior pe site, in sectiunea Castigatori, dupa cum urmeaza: Numele Campaniei, Compania, Agentia/Agentiile, Echipa care a creat campania, prezentarea scurta si imaginea reprezentativa a campaniei/logo-ul companiei.
REGULAMENTUL POATE FI ACTUALIZAT PE PARCURS CU INFORMATII NOI. PENTRU ORICE LAMURIRI, NE PUTETI CONTACTA PE E-MAIL LA CONTACT@WEBSTOCKAWARDS.RO
De ce ar trebui sa aplicati?
Premiile Webstock ofera o validare a activitatii in social media si a eforturilor depuse in mediul online de brand-uri si organizatii. Ofera o valoare contributiei echipelor la dezvoltarea brandurilor sau a proiectelor. Ofera recunoastere in industrie. Ofera un prilej de celebrare a rezultatelor deosebite si a ideilor creative.
Cine poate inscrie?
Premiile Webstock sunt deschise agentiilor, brandurilor, companiilor, organizatiilor non-profit si asociatiilor care au activitate in social media si deruleaza campanii specifice mediului digital. Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte si campanii care au fost realizate in intervalul august 2023 – august 2024. Proiectele si campaniile inscrise trebuie sa fie dezvoltate sau adaptate de echipe locale si adresate publicului din Romania. Puteti inscrie proiecte proprii, ale companiei sau in numele clientului, cu acceptul acestuia.
De ce este nevoie pentru a castiga?
Cautam initiative, campanii, proiecte care aduc in prim-plan idei clare, indraznete si creative, care au adus beneficii afacerilor sau brandurilor. Va recomandam sa adaugati rezultate care sa sustina studiile de caz si sa impartasiti detalii despre strategie si tacticile folosite. Va incurajam sa inscrieti acelasi proiect, initiativa, campanie in mai multe categorii, dar numai daca apreciati ca sunt relevante. O campanie poate fi inscrisa in cel mult 5 categorii.
Care sunt conditiile pentru inscriere?
Va recomandam sa cititi cu atentie cerintele fiecarei categorii, furnizand informatiile care descriu cel mai bine proiectele sau campaniile. Puteti include, de asemenea, link-uri catre materiale vizuale (imagini, clipuri video, fisiere PDF) care pot ajuta juriul sa va evalueze mai bine studiul de caz.
Pot inscrie o campanie in mai multe categorii?
Un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) in maximum 5 categorii. Tineti cont ca fiecare categorie poate avea cerinte diferite si de aceea studiul de caz trebuie adaptat. Pentru fiecare categorie aleasa este necesara o inscriere separata. Consultati regulamentul pentru mai multe detalii.
Daca inscriu o campanie in 5 categorii, platesc o singura taxa de participare?
Fiecare inscriere este supusa taxei de participare. Cu alte cuvinte, daca un brand doreste sa inscrie o campanie in mai multe categorii, sa zicem 3, va plati taxa de participare pentru fiecare dintre cele 3 inscrieri.
Pot modifica inscrierea dupa ce a fost trimisa?
Da, puteti face modificari pana la inchierea perioadei de inscriere in competitie. Dupa acest termen nu se mai pot face modificari. Va rugam sa ne contactati pentru a stabili detaliile.
In ce limba pot fi facute inscrierile?
Recomandam ca inscrierile sa fie facute in limba romana, insa sunt acceptate si studiile de caz pregatite in limba engleza. Diacriticele sunt optionale.
Pana cand se pot face inscrierile?
Inscrierile in competitia Webstock Awards 2024 sunt deschise pana pe 17 septembrie.
Cine sunt membrii juriului Webstock Awards?
Juriul este format din profesionisti recunoscuti in marketing, comunicare, digital si social media. Acesti jurati nu sunt afiliati evenimentului si participa ca voluntari la procesul de jurizare. Vezi juratii aici.
In ce consta procesul de jurizare?
Proiectele din fiecare categorie sunt analizate de cel putin 7 membri ai juriului, care vor acorda un punctaj in functie de criteriile publicate. Nominalizarile cu cele mai mari punctaje vor fi declarate castigatoare in categoria respectiva.
Cand si unde are loc gala de premiere?
Exista oportunitati de sponsorizare?
Dispunem de o varietate de oportunitati de sponsorizare si suntem deschisi pentru colaborari. Pentru mai multe detalii despre sponsorizarea premiilor, va rugam sa o contactati pe Gabriela Asoltanie pe e-mail la gabriela.asoltanie@evensys.ro.