Webstock Awards ofera recunoastere proiectelor inedite si campaniilor creative realizate in mediul online romanesc in ultimul an. Anul acesta, competitia are doua sectiuni: Creators Awards si Brands Awards. Premiile din sectiunea Brands Awards sunt deschise organizatiilor de orice fel, brandurilor si agentiilor din Romania. Pot fi inscrise campanii si proiecte care nu au mai fost nominalizate sau premiate anterior (exceptie fac proiectele care sunt relansate sau continuate, cu elemente/optiuni noi si continut nou). Urmatoarele informatii sunt valabile pentru sectiunea Brands Awards. Detaliile privind sectiunea Creators Awards sunt disponibile aici.
Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte care au fost realizate in intervalul august 2022 – august 2023, se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si exceleaza in creativitate, design, functionalitate si continut. In cazul proiectelor internationale adaptate pentru piata locala, agentiile/brandurile sunt rugate sa contacteze organizatorul inainte de a inscrie campaniile.
Prima inscriere pentru o campanie sau pentru un proiect este gratuita in oricare dintre categoriile sectiunii Brands Awards. Daca agentia/compania/organizatia doreste sa propuna aceeasi campanie (sau proiect) in mai multe categorii, va trebui sa achite o taxa pentru fiecare inscriere ulterioara. Un brand poate inscrie gratuit o singura campanie / un singur proiect.
O componenta distincta a unei campanii (e.g. aplicatia mobila, campania de influencer marketing etc) este considerata campanie de sine statatoare si este supusa taxei de inscriere, daca agentia/brandul decide sa o inscrie separat in competitie.
Brandurile care apartin unei companii sunt considerate branduri distincte. In cazul in care mai multe agentii propun proiecte sau campanii pentru acelasi brand, doar prima inscriere va fi gratuita („primul venit, primul servit”).
Pentru fiecare inscriere platita, brandul, compania sau agentia va primi un loc la Gala Webstock Awards, de pe 13 octombrie, la JW Marriott.
Taxa de inscriere pentru un proiect sau o campanie in categoriile sectiunii Brands Awards este 175 euro + TVA.
Companiile/agentiile vor fi contactate pentru achitarea taxei de participare dupa validarea inscrierii. Validarea inscrierii vizeaza incadrarea corecta a proiectelor propuse si valabilitatea informatiilor (a descrierilor).
Achitarea taxei si politica de returnare a taxelor: Taxele de inscriere la Brands Awards trebuie achitate pana la 29 septembrie. In cazul in care un brand sau o agentie decid retragerea din Brands Awards, taxele vor fi returnate pana pe 7 octombrie. Dupa data de 7 octombrie, taxele nu vor mai fi returnate.
O propunere devine nominalizare daca se incadreaza in categoria aleasa si respecta cerintele acesteia. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul criterii suplimentare pentru selectia nominalizatilor si de asemenea sa recomande mutarea proiectului in alta categorie, daca aceasta este mai potrivita.
Premiile Webstock sunt jurizate de un grup mare de experti si lideri in marketing, publicitate, comunicare, digital si social media, care au fost selectati pe baza experientei indelungate pe care o au in domeniu, a reputatiei profesionale si a realizarilor remarcabile.
Fiecare jurat va primi spre jurizare un numar restrans de categorii, tinand cont de background-ul si experienta profesionala. Juratii vor acorda o singura nota per proiect si vor analiza nominalizarile luand in considerare toate materialele trimise. Nominalizarile care obtin cel mai mare punctaj vor fi desemnate castigatoarele categoriei.
Fiecare categorie are un set de criterii de jurizare, disponibile spre consultare in paginile dedicate. Inainte de a inscrie un proiect sau o campanie, tineti cont si de urmatoarele aspecte:
Este un proiect deosebit, creativ, memorabil si un reper in industrie prin modul in care a fost implementat si se remarca printr-o strategie bine pusa la punct, originalitate si inovatie.
Proiectul este sustinut de o strategie bine definita, care include tactici si canalele folosite, elementele creative si demonstreaza atingerea obiectivelor.
Proiectul se remarca prin interactiune pozitiva masurabila cu publicul tinta.
Proiectul inscris arata ca eforturile depuse au avut impact pozitiv si au atins un public larg sau clar definit.
Proiectul poate dovedi rezultate tangibile, corelate cu obiectivele avute.
Castigatorii sectiunii Brands Awards sunt desemnati in urma notelor primite de la juratii numiti sa aprecieze nominalizarile in fiecare categorie de anul acesta. Cele mai mari calificative aduc cele 3 premii - Gold (Locul 1), Silver (Locul 2), Bronze (Locul 3) - din fiecare categorie. In categoriile in care se acorda cele 3 locuri, pot exista uneori cate doi castigatori ai premiilor Silver sau Bronze, daca punctajele obtinute sunt similare. Premiul Gold are intotdeauna un singur castigator. Calificativele obtinute nu sunt facute publice. Castigatorii vor fi anuntati la Gala Webstock Awards, pe 13 cotombrie, la JW Marriott Hotel din Bucuresti.
Informatiile despre accesul la gala de premiere de pe 13 octombrie vor fi anuntate pe incepand cu 1 septembrie 2023.
Nume Brand: Marca pentru care a fost lansata campania/dezvoltat proiectul.
Companie/Organizatie: Entitatea de care apartine brandul.
Agentia/Agentiile: Autorul campaniei. Daca proiectul e dezvoltat in-house, trecem numele companiei/organizatiei si aici. Daca sunt mai multe agentii implicate, pot fi inserate toate, cu un element distinct de separare.
Prezentare: O descriere scurta de maxim 300 caractere. Textul va fi folosit in pagina cu nominalizari, ca o scurta prezentare a campaniei/proiectului.
Studiul de caz: In functie de specificul categoriei, studiul de caz este expus prin completarea campurilor disponibile in formular si poate include obiectivele, contextul de piata, strategia, abordarea creativa si, pe cat posibil, rezultatele. Va rugam sa cititi cu atentie cerintele fiecarei categorii in paginile dedicate inainte de a trimite o inscriere. Tineti cont de faptul ca un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) gratuit doar o singura data. Fiecare propunere suplimentara este supusa unei taxe de inscriere.
Imagine reprezentativa/Logo: Va rugam sa incarcati pentru fiecare inscriere o imagine reprezentativa a campaniei/brandului (vizual sau captura) ori logo-ul brandului (daca nu exista un vizual). Vom folosi aceste imagini in comunicarea Webstock Awards (inainte, la eveniment si dupa). Prin incarcarea acestor imagini in sectiunea „Imagine reprezentativa sau Logo”, conferiti organizatorului dreptul de a le folosi in comunicarea evenimentului. Incarcati o imagine JPG sau PNG de calitate buna, de cel mult 10 MB. Puteti incarca un singur fisier. Nu pot fi incarcate fisiere arhivate ca ZIP, RAR etc.
Adrese Web: Puteti insera in campurile care formeaza studiul de caz URL-uri catre profiluri de social media, pagini reprezentative pentru campanii, site-uri, clip-uri demo pentru a oferi detalii importante juratilor. Acestea trebuie sa fie publice si accesibile online pana la 1 octombrie 2023. Nu inserati link-uri de tipul WeTransfer sau catre platforme accesibile doar cu parola.
Pentru inceput, cititi cu atentie descrierile si cerintele categoriilor in care doriti sa inscrieti proiectul sau campania. Fiecare categorie are o pagina dedicata cu detaliile necesare si un link spre platforma de inscriere in competitie.
Pe platforma de inscriere a studiilor de caz, trebuie sa selectati intai categoria dorita. Pentru fiecare proiect sau campanie trebuie sa completati formularul de pe platforma. Alegeti cu atentie categoria si adaptati continutul in functie de cerinte, daca inscrieti un proiect sau o campanie in mai multe categorii. Nu va rezumati la „copy/paste” in mai multe categorii.
In formular, includeti un rezumat (o descriere in campul "Prezentare") care sa includa scopul campaniei si cateva detalii esentiale. Spuneti-ne de ce campania, proiectul sau strategia propusa ar trebui sa castige un premiu. Rezumatul sa aiba maximum 300 de caractere.
In continuare, includeti informatiile esentiale in campurile potrivite campaniei sau proiectului. Nu toate campurile din formular sunt obligatorii, insa este important sa oferiti informatii relevante, care sa raspunda criteriilor de jurizare.
La final, recititi studiul de caz si apasati pe butonul „Submit”. Veti primi confirmarea inscrierii pe adresa de e-mail furnizata in formular. Repetati procesul de inscriere pentru fiecare proiect sau campanie.
Fiecare categorie are 3 tipuri de premii - Bronze (Locul 3), Silver (Locul 2), Gold (Locul 1). In functie de punctajul primit, pot fi desemnati 2 castigatori ai unui premiu, doar pentru Silver si Bronze. Intotdeauna va fi acordat un singur premiu Gold, castigatorul fiind cel mai adesea departajat clar prin votul juriului.
Premiile Webstock ofera o validare a activitatii in social media si a eforturilor depuse. Ofera o valoare contributiei echipelor la dezvoltarea brandurilor sau a proiectelor. Ofera recunoastere in industrie. Ofera un prilej de celebrare a rezultatelor deosebite si a ideilor creative.
Premiile Webstock sunt deschise agentiilor, brandurilor, companiilor, organizatiilor non-profit si asociatiilor care au activitate in social media si deruleaza campanii specifice mediului digital. Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte si campanii care au fost realizate in intervalul august 2022 – august 2023. Proiectele si campaniile inscrise trebuie sa fie dezvoltate sau adaptate de echipe locale si adresate publicului din Romania. Puteti inscrie proiecte proprii, ale companiei sau in numele clientului cu acceptul acestuia.
Cautam initiative, campanii, proiecte care aduc in prim-plan idei clare, indraznete si creative, care au adus beneficii afacerilor sau clientilor. Va recomandam sa adaugati rezultate care sa sustina studiile de caz si sa impartasiti detalii despre strategie si tacticile folosite. Va incurajam sa inscrieti acelasi proiect, initiativa, campanie in mai multe categorii, dar numai daca apreciati ca sunt relevante.
Va recomandam sa cititi cu atentie cerintele fiecarei categorii, furnizand informatiile care descriu cel mai bine proiectele sau campaniile. Puteti include, de asemenea, link-uri catre materiale vizuale (imagini, clipuri video, fisiere PDF) care credeti ca vor ajuta juriul sa va evalueze lucrarea.
Un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) in mai multe categorii. Fiecare categorie de premii are cerinte diferite si necesita o inscriere separata. Tineti cont de faptul ca un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) gratuit doar o singura data. Fiecare inscriere suplimentara este supusa unei taxe de inscriere. Consultati regulamentul pentru mai multe detalii.
Da, puteti face modificari pana la inchierea perioadei de inscriere in competitie. Dupa acest termen nu se mai pot face modificari. Va rugam sa ne contactati pentru a stabili detaliile.
Recomandam ca inscrierile sa fie facute in limba romana, insa sunt acceptate si studiile de caz pregatite in limba engleza. Diacriticele sunt optionale.
Inscrierile in competitia Webstock Awards sunt deschise pana pe 12 septembrie 2023.
Juriul este format din profesionisti recunoscuti in marketing, comunicare, digital si social media. Acesti jurati nu sunt afiliati evenimentului si participa ca voluntari la procesul de jurizare. Vezi juratii aici.
Proiectele din fiecare categorie sunt analizate de cel putin 7 membri ai juriului, care vor acorda un punctaj in functie de criteriile publicate. Finalistii cu cele mai mari punctaje vor fi declarati castigatori ai categoriei respective.
Data & Ora: Vineri, 13 octombrie 2023, ora 19:00
Locatia: Hotel JW Marriott Bucuresti
Dispunem de o varietate de oportunitati de sponsorizare si suntem deschisi pentru colaborari. Pentru mai multe detalii despre sponsorizarea premiilor, va rugam sa o contactati pe Gabriela Asoltanie pe e-mail la gabriela.asoltanie@evensys.ro.