Premiile Webstock ofera o validare a activitatii in social media si a eforturilor depuse in mediul online de branduri si organizatii. Ofera o valoare contributiei echipelor la dezvoltarea brandurilor sau a proiectelor. Ofera recunoastere in industrie. Ofera un prilej de celebrare a rezultatelor deosebite si a ideilor creative.
Premiile Webstock sunt deschise agentiilor, brandurilor, companiilor, organizatiilor non-profit si asociatiilor care au activitate in social media si deruleaza campanii specifice mediului digital. Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte si campanii care au fost realizate in intervalul 1 august 2024 – 30 august 2025. Proiectele si campaniile inscrise trebuie sa fie dezvoltate sau adaptate de echipe locale si adresate publicului din Romania. Puteti inscrie proiecte proprii, ale companiei sau in numele clientului, cu acceptul acestuia.
Cautam initiative, campanii, proiecte care aduc in prim-plan idei clare, indraznete si creative, care au adus beneficii afacerilor sau brandurilor. Va recomandam sa adaugati rezultate care sa sustina studiile de caz si sa impartasiti detalii despre strategie si tacticile folosite. Va incurajam sa inscrieti acelasi proiect, initiativa, campanie in mai multe categorii, dar numai daca apreciati ca sunt relevante. O campanie poate fi inscrisa in cel mult 5 categorii.
Va recomandam sa cititi cu atentie cerintele fiecarei categorii, furnizand informatiile care descriu cel mai bine proiectele sau campaniile. Puteti include, de asemenea, link-uri catre materiale vizuale (imagini, clipuri video, fisiere PDF) care pot ajuta juriul sa va evalueze mai bine studiul de caz.
Un proiect sau o campanie poate fi inscris(a) in maximum 5 categorii. Tineti cont ca fiecare categorie poate avea cerinte diferite si de aceea studiul de caz trebuie adaptat. Pentru fiecare categorie aleasa este necesara o inscriere separata. Consultati regulamentul pentru mai multe detalii.
Fiecare inscriere este supusa taxei de participare. Cu alte cuvinte, daca un brand doreste sa inscrie o campanie in mai multe categorii, sa zicem 3, va plati taxa de participare pentru fiecare dintre cele 3 inscrieri.
Da, puteti face modificari pana la inchierea perioadei de inscriere in competitie. Dupa acest termen nu se mai pot face modificari. Va rugam sa ne contactati pentru a stabili detaliile.
Recomandam ca inscrierile sa fie facute in limba romana, insa sunt acceptate si studiile de caz pregatite in limba engleza. Diacriticele sunt optionale.
Inscrierile in competitia Webstock Awards 2025 sunt deschise pana pe 12 septembrie.
Juriul este format din profesionisti recunoscuti in marketing, comunicare, digital si social media. Acesti jurati nu sunt afiliati evenimentului si participa ca voluntari la procesul de jurizare. Vezi juratii aici.
Proiectele din fiecare categorie sunt analizate de cel putin 7 membri ai juriului, care vor acorda un punctaj in functie de criteriile publicate. Nominalizarile cu cele mai mari punctaje vor fi declarate castigatoare in categoria respectiva.
Dispunem de o varietate de oportunitati de sponsorizare si suntem deschisi pentru colaborari. Pentru mai multe detalii despre sponsorizarea premiilor, va rugam sa o contactati pe Gabriela Asoltanie pe e-mail la gabriela.asoltanie@evensys.ro.