Webstock Creators Awards isi propune sa aduca in prim-plan acei creatori digitali care se remarca prin continutul oferit, amprenta lor in mediul online si comunitati puternice. Inainte de a trimite o propunere in competitie, va rugam sa consultati categoriile si sa cititi cu atentie regulamentul.
Categorie deschisa conturilor de Instagram ale creatorilor de continut care comunica constant cu publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica in mod frecvent status-uri, stories si clipuri pe Reels, mizeaza pe creativitate, propun o experienta vizuala deosebita, ofera informatii relevante si sunt urmarite de peste 10.000 de persoane. Conturile propuse trebuie sa iasa in evidenta cu adevarat si sa fie un bun studiu de caz de utilizare a platformei.
VEZI NOMINALIZATI
Categorie deschisa conturilor de YouTube ale creatorilor de continut care comunica constant cu publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica in mod frecvent clipuri, mizeaza pe creativitate, propun o experienta vizuala deosebita, ofera informatii relevante si sunt urmarite de peste 10.000 de persoane. Conturile propuse trebuie sa iasa in evidenta cu adevarat si sa fie un bun studiu de caz de utilizare a platformei.
VEZI NOMINALIZATI
Categorie deschisa conturilor de TikTok ale creatorilor de continut care comunica constant cu publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica in mod frecvent clipuri, mizeaza pe creativitate, propun o experienta vizuala deosebita, ofera informatii relevante si sunt urmarite de peste 10.000 de persoane. Conturile propuse trebuie sa iasa in evidenta cu adevarat si sa fie un bun studiu de caz de utilizare a platformei.
VEZI NOMINALIZATI
Categorie deschisa podcasturilor audio care abordeaza predominant subiecte despre comunicare, cultura, edutainment, marketing, digital, tehnologie, dezvoltare personala si business. Pot fi inscrise numai podcasturi personale, care au cel putin 3 episoade publicate anul acesta. Categorie deschisa exclusiv podcasterilor individuali. Nu pot fi inscrise podcasturi lansate de companii sau institutii media.
VEZI NOMINALIZATI
Categorie deschisa podcasturilor video care abordeaza predominant subiecte despre comunicare, cultura, edutainment, marketing, digital, tehnologie, dezvoltare personala si business. Pot fi inscrise numai podcasturi personale, care au cel putin 3 episoade anul acesta. Categorie deschisa exclusiv podcasterilor individuali. Nu pot fi inscrise podcasturi lansate de companii sau institutii media.
VEZI NOMINALIZATI
Categorie deschisa emisiunilor cu difuzare exclusiv online, cu mai multe episoade, pe anumite teme (comunicare, cultura, edutainment, marketing, digital, tehnologie, dezvoltare personala, business etc), produse de creatori digitali independenti. In aceasta categorie nu pot fi inscrise canale de nisa (culinare, tech, auto, fashion & beauty etc) si nici vlogurile personale clasice, emisiuni TV, seriale produse de branduri sau institutii media. Pot fi propuse proiecte care apar pe YouTube, Vimeo, Facebook, Reels, TikTok ori pe alte platforme online. Pot fi inscrise numai proiecte care au cel putin 3 episoade anul acesta.
VEZI NOMINALIZATI
Categorie adresata bloggerilor care abordeaza predominant subiecte despre comunicare, marketing, digital, tehnologie, dezvoltare si business ori analizeaza/comenteaza evenimente curente, cu o amprenta personala puternica. Autorii trebuie sa aiba o vechime de cel putin 3 ani si o activitate constanta pe blog. Frecventa articolelor publicate este foarte importanta.
VEZI NOMINALIZATI
Categorie dedicata grupurilor online si comunitatilor de pe Facebook, care abordeaza diverse subiecte de interes pentru un public bine definit. In desemnarea nominalizarilor, vor fi luate in calcul proiectele initiate in comunitate, frecventa postarilor, interactiunea intre membri, utilitatea grupului si ideea in sine a grupului. De asemenea, un criteriu poate fi si numarul membrilor inscrisi pe grup. Nu pot fi propuse comunitati dezvoltate de branduri sau organizatii.
VEZI NOMINALIZATI
Aceasta categorie este deschisa persoanelor active in social media, cu un brand personal recunoscut si o prezenta puternica in social media (Instagram, YouTube, TikTok, LinkedIn sau Facebook), care in ultimul an s-au implicat activ si au demarat actiuni caritabile/sustenabile. Nu pot fi propuse proiecte dezvoltate de branduri sau organizatii.
VEZI NOMINALIZATI
Categoria doreste sa aduca in prim-plan creatorii de continut care deruleaza proiecte si campanii cu branduri, oferind astfel un canal de comunicare catre audiente relevante si sustinand mesajele companiilor. Pot fi propusi creatori digitali care au avut cel putin 10 colaborari in ultimul an si sunt activi pe cel putin 2 platforme social media.
VEZI NOMINALIZATI