COMPETITIA CAMPANIILOR ONLINE SI A PROIECTELOR IN SOCIAL MEDIA
13 OCTOMBRIE 2023 JW MARRIOTT HOTEL

Best Social Media Strategy

Categorie adresata campaniilor de brand sau organizatiilor, care au inclus mai multe retele sociale sau au imbinat creativ cel putin un canal social media cu alte media. Studiile de caz trebuie sa evidentieze tacticile, canalele de comunicare si atingerea obiectivelor, aliniate la filosofia brandului si la strategia de comunicare/marketing. Recomandam includerea rezultatelor campaniilor in studiul de caz trimis.

Criterii de evaluare

  • originalitate (prospetimea ideii si gradul de unicitate, per ansamblu sau pe anumite caracteristici) 
  • design (aspectul general al campaniei)
  • concept si implementare
  • mix-ul de canale online
  • interactivitate (felul in care comunica cu utilizatorii sau le permite utilizatorilor sa interactioneze)
  • inovatia (ce are deosebit proiectul / campania si cum se diferentiaza de alte incercari similare)
  • impactul campaniei pe baza rezultatelor (daca sunt disponibile) 

La aceasta categorie este recomandat sa completati cel putin campurile:

  • Nume Brand/Organizatie
  • Titlul Campaniei/Proiectului
  • Agentia/Agentiile
  • Prezentare
  • Context/Obiective/Provocari
  • Ideea Creativa/Implementarea
  • Imagine reprezentativa sau logo

Nominalizati:

  • #PlayOnwithSamsung (Samsung Romania)
  • Allout FactZ (Samsung Romania)
  • Betano Casino Backstage
  • Glovo Romania
  • MEGA IMAGE Romania
  • NOHACK (Bitdefender)
  • OLX a resuscitat Facebook!
  • POP A GUESS (KFC Romania)
  • Portret din 10 (OPPO Romania)
  • Telemeaua se combina (Hochland)
  • The Bear Right Tax (Agent Green)
  • The virality of day-to-day interaction. Fans’ slang, truths, and memes (McDonald’s Romania)

Parteneri

  • Hosting by Host-Age.ro